Tuesday, March 15, 2011

sampai ke titisan pen terakhir!!

Musim hujan musim panas. sekarang musim bencana alam KOT. selepas Mesir, New Zealand. sekarang JEPUN. musim terus berlalu detik demi detik. ada sedang bersuka ada juga yang berduka. Detik ini juga ada yang tense stress tiada selera makan tak cukup tidur dan sebagainya. bukan sebab musim putus cinta tetapi musim peperiksaan!!



hanya kata-kata sahaja dapat merangsang. so i wish ALL THE BEST for you guys who are going to take or taking any kind of exams right now. tak kesahlah ujian memandu ke ujian memasak ke ujian bulanan ke or maybe your final finale exam.

Kawan-kawan..
habiskanlah sisa-sisa masa bersama dengan bahagianya. sempurnakanlah kerja korang itu. jawab dengan confident level yang sangat tinggi supaya kamu keluar nanti jiwa akan tenang. ingat, yang lepas itu lepaskan aje. u still have lots and lots of "real" exam outside after you finish your study. That im trying to suceed now..


Jawablah exam kamu itu dengan keseronokan menjawab bagai itu adalah exam kamu yang terakhir. memang pun kan. haha.. what i meant was joy while you can. bukan kita jawab exam pecah kepala macam tuh sampai tua. maybe that is the last for you (yang taknak further lah). jawablah sampai ke titisan pen terakhir!! :)

  • you are great!
  • you are intelligent!
  • you are brainy!
  • you are terrific
  • you are hardworking!
  • you are handsome and pretty! (if this help)
As you make your way through life's many obstacles, may you always leave your mark. GOOD LUCK!!

2 comments:

  1. really like the last bullet... sooooo motivated nak g dewan exam. hahahaha

    ReplyDelete

suka tak suka?